KTMElektrokola.cz  >  Katalog elektrokol  >  MACINA LYCAN 271 2018

MACINA LYCAN 271 2018


Naše cena:

144 490 Kč vč. DPH

Velikosti
43 (17")
48 (19")
53 (21")
ZASTÁVKA U BRNA NASKLADNĚNÍ:
Duben 2018
NASKLADNĚNÍ:
Duben 2018
NASKLADNĚNÍ:
Duben 2018
PRAHA VYSOČANY NASKLADNĚNÍ:
Duben 2018
NASKLADNĚNÍ:
Duben 2018
NASKLADNĚNÍ:
Duben 2018

 


Popis


Maximální integrace a čisté linie, to jsou celoodpružená elektrokola KTM modelové řady 2018 s novou baterií Bosch Powertube zcela integrovanou do spodní rámové trubky.

Toto je topmodel řady celoodpružených horských elektrokol Lycan na 27,5" kolech a zdvihem 125 mm. Nabízí nejnovější technologii elektropohonu Bosch s nejsilnějším motorem Performance CX, integrovanou baterii Powertube a nekompromisní výbavu komponent. Tato technika posouvá styl a funkčnost elektrokol o třídu výše.

Motor Bosch Performnace CX je nejvyspělejší pohon, se kterým se můžete na současných elektrokolech setkat. Nabízí maximální výkon 600 W a kroutící moment až 75 Nm. A to při vysoké ekonomičnosti provozu, díky které i pro dlouhé dojezdové vzdálenosti nevyžaduje obrovské těžké baterie.
Motor poskytuje vysoký kroutící moment i při velmi nízkých otáčkách šlapání a jeho citlivý tenzometr zachytí (1000x za vteřinu) každý váš záběr do pedálů. Díky tomu vás překvapí svou akcelerací z místa i do stoupání. S tímto motorem zdoláte i nejtěžší stoupání s naprostou lehkostí a rychlostí, o které se nezdá ani nejvýkonnějším závodníkům. Novinkou pro sezónu 2018 je u těchto motorů nový softwarový režim podpory eMTB, který nahrazuje dosavadní režim SPORT. Tento režim z parametrů jízdy (kadence, rychlosti a především tlaku na pedály) automaticky a plynule mění sílu podpory v rozsahu od TOUR po TURBO. Nemusíte tak řešit přepínání režimů a můžete si naplno užívat přirozenou a dynamickou jízdu.

Novinkou je baterie Bosch Powertube 500, s kapacitou 500 Wh (13,4 Ah) naprosto integrovaná do stavby rámu. Nabízí maximální dojezd až 215 km a krátkou dobu nabíjení 4 hod.
Předpokládaný skutečný dojezd za různých podmínek si můžete zjistit na simulátoru Bosch ZDE.

Středový velký displej Intuvia a ovládací tlačítka umístěná zvlášť na straně řidítek umožňují intuitivní snadné ovládání a současný přehled o parametrech jízdy. Displej navíc obsahuje USB konektor, ze kterého můžete nabíjet svůj MP3 přehrávač nebo např. chytrý telefon s navigací.
Je možný upgrade (výměna) displeje za velký barevný displej Bosch Nyon s navigací a mnoha dalšími pokročilými funkcemi. Cena upgrade je 9000 Kč. Podrobnosti o displeji ZDE.

Výbava nejvyšší třídy je dostatečná i pro náročné jízdy v těžkém terénu. Pružení o zdvihu 125 mm zajišťují vzduchová uzamykatelná vidlice Fox s větším průměrem noh 34 mm a vzduchový tlumič také od Foxe.
Řazení SRAM EX1 je prvním špičkovým pohonným systémem na světě, který je vyvinut speciálně pro jedinečné požadavky terénních elektrokol. Počet převodů řazení byl zredukován na 8, ale při současném navýšení rozsahu od 11 do 48 zubů. To vedlo k významnému zúžení kazety, menšímu křížení řetězu a tím lepšímu chodu celého řazení. Přičemž větší skoky mezi jednotlivými velikostmi pastorků nejsou u elektrokola s výkonným elektromotorem problémem.
Čtyřpístkové hydraulické kotoučové brzdy Shimano ZEE zajistí velký brzdný účinek i v brutálních sjezdech. Sjezdy usnadní i špičková teleskopická sedlovka Kindshoc. Jistotu dodají pevná a lehká 27,5" kola DT Swiss obutá do plášťů Schwalbe. Obě kola jsou pro maximální tuhost upevněna oversize pevnými osami, zadní navíc rozšířená na 148 mm - tzv. boost.

Parametry


Typ pohonu:Bosch
Motor:BOSCH DRIVE UNIT 36V, 25km/h PERFORMANCELINE CX, 75 Nm
Baterie:Powertube 13.4Ah - 500Wh
Rám:Macina Lycan 27.5, Alloy 4-linkage POP System - 125mm, boost 148mm, Battery full-Integrated (black matt, orange)
Tlumič:Fox A Float DPS, Perf. Sp: Air spring, 3 pos. Evol LV
Vidlice:Fox 34 A Float, Perf. GripRem.-T-15x110 27.5 -Ø34,130mm, tapered alu, 15x110QR
Řazení:SRAM EX1 8s Trigger
Přehazovačka:SRAM EX1 8
Přesmykač:
Kazeta:SRAM XG899 E-Block 11-48
Řetěz:
Kliky:SRAM EX1 Crankarm-Set ISIS
Středové složení:Bosch ISIS
Pedály:VP-197 Alloy-light
Brzdy:Shimano Zee M640B 4-piston
Kotouče:203/180
Přední náboj:DT Swiss straightpull
Zadní náboj:DT Swiss straightpull 148
Výplet:DT Champion 2.0 / DT Alpine 2.34
Ráfky:DT H1900 Hybrid 27-5 B/B Tubeless
Pláště:Schwalbe Rock Razor, snakeSkin, Addix - 60-584
Hlavové složení:KTM Team B303AM drop/in-tapered, +10
Představec:KTM Team KT-6 7°
Řidítka:KTM Team HB-R101 rize: 25mm, 9°, 740 mm
Gripy:KTM Team VLG--775-12D2 Diamond fi n/2 Clamps
Sedlovka:Kindshoc LEV-DX hydr. adj. Post 100mm/ 30.9, Rem
Sedlo:fi `zi:k Gobi M7 VS
Hmotnost:22,3 kg